Thursday, December 26, 2019

ေနၾကတ္နဲ႔ပါတ္သက္ရင္ အနိ႒အေဟာပဲ ထြက္တာပါ ။ ဆရာက ဣ႒ဘာျဖစ္လို႔ ေျပာတာလဲ ဆိုၿပီးေတာ့ ႏိုင္ငံေရးေဗဒင္ ပညာယူထားတဲ့ တျပည့္မ်ားက ေမးၾကပါတယ္ ။ ဆရာအေတာ္မ်ားမ်ားကလဲ ေစာင့္ၾကည့္ေနတာ ၾကားသိရပါတယ္ ။ သီအုိရီအရ ဆုံးျဖတ္ၾကမည့္ အေဟာေတြအမွန္ပါ ။ ၄၅ ရက္အတြင္း ထူးထင္မွာပါ ။ ဆရာမ်ားျမင္ၾကတာ အမွန္ပါပဲ ။
က်ေနာ္လဲ မမွားပါဘူး။

တူရာသီတိတ္စြဲရိွတဲ့ ျမန္မာနိုင္ငံေတာ္ႀကီးကို ျမင္ေအာင္ၾကည့္လိုက္ၾကပါ ။ တိုင္းျပည္ႀကီး ဘုန္းကံည့ံဖ်င္းေနတာ ကာလၾကာပါၿပီ အခက္အခဲေတြ ကုန္ဆုံးခ်ိန္တန္သြားပါၿပီ ။ ေနာက္ဆုံးအခက္အခဲေတြ ရင္ဆိုင္ျဖတ္ေက်ာ္ၿပီးရင္ ပြင့္လင္းေတာ့မွာ ျမင္မိတဲ့အတြက္ ဝမ္းသာအားရ ေရးတင္လိုက္တာပါ။

၄၅ ရက္အတြင္း ျဖစ္ေပၚလာမည့္ သတင္းတို႔ကို က်ေနာ္လဲ ေစာင့္ၾကည့္ေနပါတယ္ ။ ေနာက္ဆက္တြဲမွာ မဂၤလာရိွစြာ မိတ္ေဆြမ်ား ပါႏိုင္ေရးအတြက္ အလွဴအတန္းျပဳ မဂၤလာယူၾကဖို႔ တင္ေပးလိုက္တာပါ။ ေနၾကတ္အေၾကာင္း က်ေနာ္မေျပာပါဘူး ။ မိတ္ေဆြမ်ား ျမန္မာျပည္ႀကီးနဲ႔ အတူတကြ မဂၤလာရိွစြာ ကံပြင့္လာဖို႔ပဲ လိုပါတယ္ ။

မနက္ျဖန္ နံက္မွာ က်ေနာ္ႏွင့္ သားတျပည့္မ်ား သကၤန္းကပ္လွဴၾကမွာပါ ။ က်ေနာ္ကေကာင္းတယ္ ေရးတင္တာကို အေျခခံၿပီး ပူးေနတဲ့ၿဂိဳဟ္မ်ားကို အေကာင္းေရးၿပီး စာစုတင္ေနတဲ့ဆရာမ်ား တူရာသီတိတ္စြဲမွ ျပန္စဥ္းစားၾကပါ ။ က်ေနာ္ေရးတာက ကာလအလြန္ကို ဆိုလိုတာ ျဖစ္ပါေၾကာင္း...

အေျပာဥေသ်ွာင္
ဘိုးမင္းေအာင္

No comments:

Post a Comment